تعمیرات ساعت هوشمند

janebfix_rtl
آخرین بروز رسانی: 3 مهر 1403
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
تعمیرات ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند از گجت هایی هستند که برای عموم مردم قابل استفاده هستند اما برای همه کارایی ندارند.کارایی ساعت های هوشمند برای آن دسته از افراد که دارای بیماری قلبی یا دیگر بیماری هایی هستند که باید به صورت مداوم فشار خون خود را کنترل کنند یا افرادی که ورزش میکنند و طبق برنامه باید مقدار کالری مشخصی را در طول روز بسوزانند و حتی افرادی که از بی خوابی رنج میبرند و باید خواب خود را کنترل کنند از باقی افراد جامعه بیشتر است.

این در حالی است که تقریبا 50 درصد کسانی که این مشکلات را ندارند نیز این این ساعت های هوشمند استفاده میکنند.

طبیعتا با ازدیاد ساعت های هوشمند و خرابی های آن نیاز به یک مرکز معتبر تعمیراتی برای تعمیرات ساعت هوشمند مورد نیاز است.از این تصمیم بر این گرفتیم تا تیمی مجرب در زمینه تعمیرات ساعت هوشمند تشکیل داده و نیاز به تعمیرات این گجت های هوشمند برای کاربران را برآورده کینم.

تعمیرات ساعت های هوشمند شامل قسمت های زیادی میشود که در زیر توضیحات خوبی در این زمینه برای شما عزیزان آورده و شما را به صورت کامل بیا این پروسه آشنا کرده ایم.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

ساعت های اپل دیگر نیاز به معرفی ندارند.شهرت و کیفیت و همچنین امکانات این ساعت های هوشمند به قدری بالاست که تقریبا تمام مردم دنیا این ساعت های هوشمند را میشناسند.اما بزرگ ترین ایراد این ساعت ها چیست؟

بزرگ ترین ایراد این ساعت ها این است که برای عموم قابل استفاده نبوده و تنها کسانی که از گوشی های آیفون استفاده میکنند میتوانند صاحبان این ساعت ها باشند.

ساعت های هوشمند اپل با گوشی هایی غیر از گوشی آیفون قابلیت ست شدن یا همگام سازی نداشته و همین موضوع باعث میشود تا کسانی که دارای گوشی های هوشمند اندرویدی هستند نتوانند از این ساعت های با کیفیت استفاده کنند.

امکانات و قطعات بسیار زیاد در این فضای کوچک نیازمند این است تا این قطعات نهایت ظرافت و کوچک بودن را تجربه کنند لذا این امر میتواند تعمیرات این ساعت ها را تا حد زیادی دشوار کند اما تعمیرکاران ما در جانبی فیکس شامل تیمی مجرب در زمینه تعمیرات ساعت هوشمند اپل هستند که میتوانند اپل واچ شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر نمایند.

تعمیرات ساعت هوشمند سامسونگ

تنها شرکتی که جرعت رقابت با اپل را چه در گوشی ها و چه در ساعت های هوشمند دارد سامسونگ است.به جرعت میتوان گفت گلکسی واچ ها تمامی امکانات و کیفیت اپل واچ را دارا هستند و قابلیت اتصال به هر گوشی هوشمندی از جمله آیفون را دارند و با توجه به این میتوان گفت که گلکسی واچ ها یک قدم از ساعت های هوشمند اپل جلو تر هستند.

قطعات این ساعت های هوشمند سامسونگ نیز در بازار به وفور یافت میشود اما افرادی سودجو در زمان فروش قطعات از قطعات فیک و کپی به جای قطعات اصلی استفاده میکنند و در حالی که علم به این موضوع دارند به شما قطعات کپی به جای اصل میفروشند.حال اگر این قطعات داخلی بوده و ز دید شما پنهان باشد شما هیچ وقت متوجه فیک بودن قطعه نخواهید شد. مگر در زمانی که این قطعه فیک به صورت یک عیب ظاهری خود را نشان دهد مانند ال سی دی یا قاب دور ساعت.

ما در جانبی فیکس میکوشیم تا بهترین قطعات با کیفیت اورجینال را در اختیار شما قرار دهیم و همینطور بعد از تعمیرات گارانتی معتبر نیز به شما ارائه میکنیم تا سندی بر حقانیت ادعای ما باشد.

تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی

ساعت های هوشمند شیائومی یا می واچ ها به دلیل کیفیت و کارایی بالا در مقابل قیمت پایین خود معروف هستند.اگر از آن دسته کسانی هستید که قصد خرید یک ساعت هوشمند فوق العاده با قیمت پایین و کیفیتی مشابه با برند های مطرح دنیا دارید ساعت های هوشمند شیائومی بهترین گزینه برای شما هستند.

اما هر گرانی بی حکمت و هر ارزانی بی دلیل نیست.دلیل ارزان بودن این ساعت ها خرابی های متعدد در قسمت های مختلف آن است.برخی از این ساعت ها با وجود برچسب ضد آب بر روی جعبه ای که دارند باز هم در برابر آب مقاومتی از خود نشان نداده و خرابی هایی را متحمل میشوند.

اما جای نگرانی نیست زیرا تیم جانبی فیکس تنها شعبه تعمیرات تخصصی ساعت در تهران و ایران است که میتوانید در ساعات کاری مراجعه کنید و تعمیرات ساعت خود را به ما بسپارید .تنها شعبه جانبی فیکس در میدان فردوسی  در خدمت شما عزیزان می باشد تا ساعت های آسیب دیده شما را در کمترین زمان تعمیر کرده و تحویل شما نماید.

تعمیرات ساعت هوشمند هوآوی

به شما توصیه میکنیم که اگر یک گوشی شیائومی دارید و قصد خرید یک ساعت هوشمند را نیز دارا هستید از ساعت های هوشمند هوآوی دوری کنید زیرا در آپدیت جدید شیائومی نرم افزار اتصال به این ساعت مجوز های لازم را از گوشی نمیگیرد و عملا ساعت برای شما هیچ کارایی نخواهد داشت.

ساعت های هوشمند هوآوی بهترین کیفیت سخت افزار و نرم افزار را دارند.اکثر ساعت های هوشمند از سیستم عامل ویر اوس یا wear OS  استفاده میکنند اما ساعت های هوشمند هوآوی سیستم عامل مخصوص خود یعنی هارمونی او اس یا harmony OS را دارند که امکانات بیشتری مثل کنترل لوازم خانگی هوشمند را در اختیار کاربران قرار میدهد.

تعمیرات ساعت های هوشمند هوآوی نیازمند تخصص بسیار زیادی میباشد زیرا کوچک ترین اشتباه در باز و بست این ساعت ها منجر به شکستن ال سی دی این ساعت شده و باعث وارد شدن خسارت به کاربر یا تعمیرکار میشود.

از این رو توصیه میکنیم که ساعت های هوشمند هوآوی خود را به تیم ما  ارائه دهید تا خطرات تعمیر را به صفر برسانید.

تعمیرات ساعت هوشمند هایلو

چندیست یک شرکت چینی به نام هایلو اقدام به تولید ساعت های هوشمند کرده است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده.

بگذارید صادق باشیم !! در مقایسه با دیگر برند ها ساعت هوشمند هایلو راه بسیار زیادی برای رسیدن به قدرت و کیفیت ساعت های دیگر را دارد و به هیچ عناون قابل مقایسه با برند های معروف در این زمینه مانند شیائومی ، اپل و سامسونگ نیست.کیفیت قطعات این ساعت ها نسبتا خوب است اما مشکل اصلی اینجاست که این قطعات بسیار کمیاب و گاها نایاب هستند.

به صورتی که در مجموعه ما برخی مدل هایی که به دلیل عدم وجود قطعات قابل تعمیر نیستند را از مشتری خریداری میکنیم تا بتوانیم قطعات آنان را برای دیگر مشتریان که قابل استفاده است را استفاده نماییم.این کمبود قطعات بزرگ ترین مشکل این ساعت ها میباشد و فارق از این موضوع به عنوان یک ساعت با کیفیت خوب نصبت به قسمت پایین گزینه مناسبی هستند.

در جانبی فیکس همیشه کوشیده ایم تا تعمیرات این برند را برای شما عزیزان به بهترین وجه ممکن انجام دهیم و همچنین میکوشیم تا قطعات نایاب این برند را در نزد خود موجود داشته باشیم تا هیچ شهروندی که صاحب یکی از این ساعت هاست به دلیل عدم وجود قطعات مجبور به دور انداختن ساعت هوشمند خود نشود.


تعمیرات ساعت هوشمند آمازفیت

از اسم این برند پیداست که به سلامتی کاربران اهمیت فراوان میدهد و جالب است بدانید که این برند تنها ساعت های هوشمند تولید میکند.

قیمت این ساعت ها نسبت به کیفیتی که دارند بسیار پایین است در حدی که حتی میتوان با هزینه تعمیر یک اپل واچ یکی از این ساعت ها را خریداری نمود.

همین قیمت پایین باعث شده است که این ساعت ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند و در عین حال میتواند رقیب ساعت های اقتصادی مانند ساعت هوشمند هایلو نیز باشد.اما در این ساعت نیز همان ایراد عدم یافت قطعات که در ساعت های هایلو مشاهده کردیم را میبینیم.

از طری لینک میتوانید درخواست خود را برای تعمیر ساعت هوشمند ثبت کنید.

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.