پاور بانک 10000 میلی آمپر برند HOCO مدل J119

  • مشکی
صاف
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

پاور بانک 10000 میلی آمپر برند HOCO مدل J119

مزایای

 پاور بانک 10000 میلی آمپر برند HOCO مدل J119

  • ظرفیت ۱۰.۰۰۰
  • دارای ۲ کابل آیفون و تایپ سی متصل
  • ورودی خروجی تایپ سی
  • فست شارژ ۲۲.۵ وات و ۲۰ وات
  • رنگ مشکی
نمایش بیشتر - بستن
    باتری
    9
    مقاومت در برابر ضربه و آب
    7
    کاربری
    8

توضیحات

 پاور بانک 10000 میلی آمپر برند HOCO مدل J119

پاور بانک «J119 10000» ساخته شده توسط شرکت «HOCO» با ظرفیت 10000 بهره گرفته شده است. باتری به کار رفته در این پاور بانک لیتوم پلیمری بوده. این پاور بانک دارای 2 خروجی شارژ مدل USB-A است که دستگاه هوشمند را با شدت جریان 2 آمپر و 5 ولت شارژ می کند همچنین پاوربانک J119 هوکو دارای 2 ورودی شارژ مدل MICRO-USB و USB-C می باشد که قابلیت دریافت شارژ با شدت جریان2 آمپر را دارند .

طراحی منحصر به فرد و به روز پاوربانک J119 هوکو این امکان را می دهد که چند دستگاه هوشمند را به صورت هر چه سریع همزمان و در کمترین زمان ممکن شارژ نمایید.ولتاژ ورودی و خروجی در این محصول 5 ولت و شدت جریان ورودی آن هم 2 آمپر است.این محصول 225 گرم وزن دارد و بدنه‌ آن به‌صورت مستطیل و خاص طراحی شده‌است. طول این مستطیل 145میلی‌متر، عرض آن 68 و ارتفاعش 28 میلی‌متر هستند.

شرکت تولید کننده برای روشن‌وخاموش کردن این مدل از سری پاور بانک‌های بروفون یک کلید طراحی کرده که شما با فشردن آن می‌توانید عملیات شارژ باتری دستگاه‌های خود را آغاز و یا تمام کنید. همچنین روی بدنه‌ی آن چهار نشانگر‌ LED هم وجود دارد که هرکدام از آن‌ها 25 درصد از وضعیت باتری پاوربانک را نمایش می‌دهند.یکی از خصوصیات بارز و خاص پاوربانک J119 هوکو قابلیت حمل آن در هواپیما می باشد که این فرصت را برای شما ایجاد می کند که در سفر نیز از شارژ دستگاه هوشمند خود اطمینان داشته باشید .

اگر شما به دنبال خرید پاور بانک با ویژگی های خاص و یا خرید عمده پاور بانک با سود دهی بالا هستید این پاور بانک یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

خرید انواع پاور بانک های برند هوکو

در بین برندهای تولیدکننده پاوربانک های فست شارژ و کوچک، هوکو یکی از خلاقانه ترین برند های ممکن است. شرکتی که محصولات خود را در اشکال مختلفی مانند گوشی های هوشمند اپل و پاوربانک های جیبی با تنوع رنگی بسیار زیبا تولید می کند.

برخلاف اینکه پاوربانک و شارژرهای قابل حمل هوکو در بازار شهرت زیادی ندارند، علاوه بر کیفیت قابل قبول دارای قیمت بسیار مناسبی هم هستند. در حقیقت Power bank های هوکو انتخاب بسیار مناسبی برای خرید شارژر همراه ارزان قیمت و اقتصادی، اما با کیفیت بسیار قابل توجه اند. توجه به ویژگی هایی نظیر نمایشگر دیجیتال برای نمایش میزان شارژ، قرار دادن چراغ اضطراری و قابلیت استفاده برای تمام گوشی های هوشمند از جمله نقاط قوت محصولات این برند است.

ویژگی های پاور بانک 10000 میلی آمپر برند HOCO مدل J119

شارژر همراه J117A با تمامی تلفن های همراه و دستگاه های دیجیتالی نسل جدید سازگاری دارد. همچنین از دیگر ویژگی های ممتاز و ویژه ی این مدل پاوربانک می توان به فست شارژ ( FAST-SHARGE ) بودن آن اشاره کرد که این قابلیت شرایط سریع شارژ کردن تلفن همراه، تبلت و دیگر دستگاه های هوشمند را در کمترین زمان، برای کاربر فراهم می کند. مثلا با استفاده از این مدل شارژر همراه، تلفن همراه در مدت زمان 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود.

همچنین نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این محصول از طریق نشانگر LED بوده که بر روی بدنه ی این محصول قرار گرفته شده است. انرژی تامین شده ی پاوربانک J119 10000 mAh از طریق باتری بوده که نوع این باتری لیتیوم پلیمری خواهد بود. ناگفته نماند پاوربانک J119 از برند نام آشنای هوکو دارای تمامی استانداردهای بین المللی می باشد که باعث شده کاربر با خیال راحت این مدل پاوربانک را تهیه کند و بدون نگرانی از آن استفاده کند.

توضیحات تکمیلی

پاور بانک 10000 میلی آمپر برند HOCO مدل J119
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

گارانتی

گارانتی 18 ماه شرکتی +90هزار تومان

امتیاز کاربران به:

پاور بانک 10000 میلی آمپر برند HOCO مدل J119 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش