ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks2

صاف
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks2

این ساعت هوشمند کیسلکت توانایی رفع تمامی نیازهای شما را در زمینه های گوناگون دارا است. در ادامه به بیان مشخصات و ویژگی های این محصول می پردازیم تا بتوانید در این رابطه تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

نمایش بیشتر - بستن
    شارژ دهی
    10
    وضوح تصویر
    10
    کیفیت میکروفون
    9

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks2

مدل:Ks2

برند:Kiselect

ساعت هوشمند شیائومی مدل kieslect ks2 را می توانید در کیفیت فوق العاده عالی همراه با ویژگی های بی نظیری که دارد، خریداری کنید.

این ساعت هوشمند توانایی رفع تمامی نیازهای شما را در زمینه های گوناگون دارا است.

در رابطه با معرفی ساعت هوشمند شیائومی مدل kieslect ks2 باید بدانید که بدنه آن را از آلومینیوم تولید کردند.

مقاومت دستگاه

در کنار بدنه آن می توانید دو دکمه را مشاهده کنید که بدون شک یکی از آن به منظور روشن خاموش کردن ساعت در نظر گرفته شده است.

در حالی که دکمه بعدی، به عنوان یک میانبر محسوب می شود و از آن به منظور جابجایی راحت تر در میان منوی ساعت کیسلکت استفاده می کنند.

طراحی فوق العاده شیک و اسپرتی دارد و از ویژگی های پیشرفته ای برخوردار است. بنابراین در حالت کلی، این محصول به عنوان یک انتخاب ایده آل برای تمامی افراد و کاربران به شمار می آید.

افرادی که به فناوری های نوین علاقه دارند، می توانند از این ساعت هوشمند، نهایت استفاده را داشته باشند. دو نوع بند مغناطیسی و سیلیکونی را برای این ساعت قرار دادند.

در مورد نوع نمایشگر هم باید بدانید که به شکل مربعی است و از نوع FULL HD AMOLED SUPER DYNAMIN می باشد.

این نمایشگر را در ابعاد 2.01 اینچی تولید نمودند که وضوح 502*410 پیکسلی دارد.

ساعت های هوشمند، هریک دارای ویژگی های بی شماری هستند که آن ها را از سایر ساعت ها متمایز می کنند.

عمر باتری

یک باتری در ظرفیت 300 میلی آمپری را برای این ساعت تعبیه کردند که می تواند بین 3 الی 4 روز در صورت استفاده منظم دوام آورد. اما اگر آن را در حالت آماده به کار قرار دهید، تا 10 روز هم می تواند شارژ را در خود نگه دارد.

مدت زمانی که باید برای شارژ آن صرف کنید، چیزی در حدود 2.5 ساعت است و این کار را می توانید با کمک یک کابل شارژ به راحتی انجام دهید. این ساعت هوشمند را در مقابل آب، مقاوم کردند و در آن از فناوری 3ATM بهره بردند.

شما به راحتی می توانید این ساعت Kieslect را در دستان خود قرار دهید و به انجام کلیه فعالیت های ورزشی بپردازید. بنابراین به راحتی به شنا بروید و نیازی ندارید که ساعت را از دستان خود خارج کنید.

سنسورهای پیشرفته سلامتی سنسورهای سلامتی بسیاری را در این ساعت هوشمند می توانید مشاهده کنید که کارایی فوق العاده جذابی دارند. پایش وضعیت خواب شما نیز از این طریق امکان پذیر است.

بنابراین اگر در شرایطی قرار دارید که خواب مناسبی را تجربه نمی کنید، می توانید این ساعت را استفاده کنید.

مانیتورینگ ضربان قلب به صورت 24 ساعته هم وجود دارد.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks2

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks2

شما این امکان را دارید تا ضربان قلب خود را به صورت 24 ساعته مورد بررسی قرار دهید. میزان اکسیژن موجود در خون هم اهمیت بالایی دارد. بنابراین نسبت به بررسی این موارد هم بپردازید.

برقراری ارتباط میان گوشی و همینطور ساعت هوشمند شیائومی شما از طریق بلوتوث نسخه 5.3 میسر است. بنابراین با وجود این نسخه به روز و پیشرفته از بلوتوث، می توانید ارتباطی پایدار را برقرار کنید.

نکات دستگاه

پشتیبانی از زبان های مختلف در ساعت مدل Kieslect KS2 زبانی که برای این ساعت هوشمند کیسلکت در نظر گرفتند، به صورت پیش فرض، انگلیسی است اما می توانید باز هم از زبان های دیگری که در آن تعبیه کردند، برخوردار شوید.

در کنار این زبان، امکان پشتیبانی از زبان فارسی هم فراهم شده است و می توانید با هریک از آن ها که راحت تر هستید، ساعت هوشمند Kieslect خود را راه اندازی کنید.

اگر چنانچه شما یک ورزشکار هستید و یا تمایل زیادی به ورزش کردن دارید، می توانید از این امکان ساعت هوشمند  مدل kieslect KS2 فوق بهره مند شوید.

هر نوع ورزشی که به آن علاقه دارید در این ساعت تعبیه شده است.

حتی برنامه های متفاوت ورزشی هم برای شما ارائه می شود که فوق العاده جذاب هستند و می توانند نیاز شما را در زمینه های ورزش های گوناگون برطرف کنند.

توضیحات تکمیلی

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks2
مشخصات دیگر
گارانتی

گارانتی 18 ماه شرکتی +90هزار تومان, لطفا گارانتی محصول رو انتخاب کنید

نوع کاربری

ورزشی

رسمی

روزمره

ابعاد قاب

۵۰.۲x۳۷.۴x۱۰.۶ میلی‌متر

قابلیت‌های ساعت هوشمند

صفحه نمایش رنگی

صفحه نمایش لمسی

توضیحات سازگاری

سازگار با سیستم عامل iOS از نسخه ۹ و جدیدتر و اندروید از نسخه ۶ و جدیدتر

حس‌گرها

شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)

سنجش اکسیژن خون (SPO۲)

قابلیت های ویژه

بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی / بلوتوث ۵.۳ / پشتیبانی از دستیار صوتی Alexa / روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت / پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ Watch Face / شارژدهی تا ۴۰ روز در حالت Clock Mode و تا ۹ روز در حالت عادی / استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب ۳ATM

سایر مشخصات سخت افزاری

دارای میکروفن و اسپیکر داخلی

وزن

1 کیلوگرم

امتیاز کاربران به:

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks2 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه